Сучасний світ ставить перед лідерами складні виклики: висока конкуренція, інформаційне перенавантаження, необхідність швидкого прийняття рішень. Усе це впливає не лише на ефективність бізнесу, а й на психологічний стан тих, хто керує компаніями, ухвалює стратегічні рішення та формує корпоративну культуру.
Не секрет, що ключовими сферами, що формують лідерські підходи XXI століття – є ментальне здоров’я, бізнес і маркетинг. І тому з метою обговорити взаємозв’язок між цими сферами 21 травня в Чернігівській політехніці в онлайн форматі відбувся круглий стіл «Ментальне здоров’я, бізнес та маркетинг: нові виклики для лідерів XXI століття».
Мета круглого столу: обговорення сучасних аспектів організації бізнесу, використання мережевого онлайн-простору для розвитку бізнес-ідей, «Психологія» як інструмент побудови сталого бізнесу.
Співорганізаторами круглого столу стали кафедра психології і креативних індустрій НУ «Чернігівська політехніка», Благодійна організація БФ «ЗА ДОБРОМ», за участю кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».
Учасники круглого столу зібралися, щоб визначити, як стійкість, емоційний інтелект та адаптивність можуть стати ресурсами для ефективного управління. Практичні методи підтримки ментального здоров’я керівників і команд, нові підходи в маркетингу, що враховують не лише раціональні, а й емоційні фактори поведінки споживачів, клієнтів та персоналу, актуальні компетентності сучасних лідерів – ось важливі напрямки сучасних досліджень.
Модератором круглого столу виступила Шевцова Олена – стейкхолдер освітньої програми «Психологія бізнесу та дизайн мислення»,директор БО БФ «ЗА ДОБРОМ», кандидат економічних наук, магістр психології, викладач НУ «Чернігівська політехніка»
З вітальними словами виступили:
В заході з доповідями взяли участь:
1. «Керівник – медіатор: нові компетенції сучасного лідера» – Писар Олена, професіонал з інтелектуальної власності юридичного департаменту ТОВ «ПРЕМІОРІ».
2. «Емоційний інтелект та ментальне здоров’я лідера: фундамент успішного бізнесу XXI століття» – Романовська Наталія, директор та співзасновник ПрАТ ЧШФ Елегант, Українська Асоціація підприємств легкої промисловості, членкиня правління.
3. «Персоналізації бренду, як інструмент емоційної довіри: виклики і можливості для лідерів нового покоління» – Рогова Олена, керівниця інноваційно інформаційного центру креативної економіки “Wow of Ukreine”, художниця – членкиня спілки художників Швейцарії, організатор міжнародних заходів.
4. «Блог психолога в Інстаграм-сучасна бізнес сфера» – Глущич Тетяна, Бойко Ростислав, студенти НУ «Чернігівська політехніка», група МПБ-241.
5. «Ефективна комунікація» – Кучеренко Наталія, студентка НУ «Чернігівська політехніка», група МПБ-241.
6. «Емоційний маркетинг» – Голова Світлана, Гулюта Анастасія, студенти НУ «Чернігівська політехніка», група ПБ-231.
7. «Психолог як агент змін: досвід реалізації програми «Ти як?» у студентському середовищі» – Клименко Аделаїда, студентка НУ «Чернігівська політехніка», група ПБ-221.
8. «Екзистенційні переживання студентської молоді в умовах війни» – Дегтяренко Марія, студентка НУ «Чернігівська політехніка», група ПБ -221.
Загалом, захід пройшов насичено, продуктивно, і сподіваємось, сприятиме формуванню нових ідей, які допоможуть бізнес-лідерам ефективно діяти в умовах сучасного світу.
Дякуємо всім учасникам за увагу та готовність до обміну не тільки думками, а й досвідом!